петак, 13. децембар 2019.

Svako igrao za sebe (na žalost)+predstavljanje našeg kluba



 Produžeci i utakmica pripala crveno belima

 https://sportisk.blogspot.com/2019/12/u-produzecima-jedva-pobedise-fmp.html.

 Crveno beli su bili domaćini Baskoncima, a deo našeg kluba je

 imao čast da gleda utakmicu i u pauzi između poluvremena bude 

 na terenu (prva grupa je radila košarku, druga laganije vežbe).


                                                  





                                                    

 Svaki Evroligaški klub i učesnici One Team kampanje je dobio

 par ovih pertli.



                                  
                      
 Prva četvrtina je bila tenzična i nikako nisu mogli realizovati

 napade u potpunosti (o odbrani da i ne govorim). U drugoj

 četvrtini je bila bolja priča i kombinatorika ubedljivija i ponadala

 sam se da će preokrenuti u plus. Na žalost, drugo poluvreme me

 snažno potvrdilo da svako za sebe igra donosi samo loše, a u pravo

 su radili crveno beli i ozbiljno su me iznervirali.

 Veliki minus trenera Šakote što Simanića uopšte nije ubacivao u

 prvom poluvremenu, nit' češće Dobrića i Davidovca. Da sam na

 Simanićevom mestu, otišla bih iz Zvezde (sigurna sam da bi

 u Partizanu više i bolje igrao)! Rezultat 72:64 za Baskoniju i

 na žalost, L. Braun se povredio pred kraj i jedini bio skoncetrisan

 na ovoj tragičnoj utakmici.


 Najbolji od Baskonaca: Stauskas (22) i Šengelia (19).

 Najbolji od crveno belih, samo L. Braun (20).

                                           Najbolji potezi
                                           



    

Нема коментара:

Постави коментар