недеља, 10. септембар 2017.

Drugačiji ugao najvećeg takmičenja na svetu



 Ljubodrag Duci Simonović je bio čuveni košarkaš Crvene Zvezde,

 filozof i autor. Više o njemu na sajtu https://ljubodragsimonovic.wordpress.com/2017/03/18/main-page/.

 Dokumentarac ,Olimpijski plamen' iz 2007. koji je Simonović

 radio sa svojim sinom Igorom (narator je Srđan Knežević koji

 nije živ) možete gledati na linku https://vimeo.com/88333935.


 Kratka radnja

 Drugačiji ugao najvećeg takmičenja na celom svetu (mislim

 na Olimpijske Igre). Od početaka prvih igara u staroj Grčkoj, pa

 do ovih što su stvorene u moderna vremena...


 Za 80% stvari koje sam saznala preko dokumentarca stvarno nisam

 imala pojma i dobro mi došlo da iste saznam. Neke su me šokirale,

 neke neprijatno iznenadile. Iako sam pratila LOI u Riu, 

 Olimpijske Igre gledam drugačijim očima. Otkriću vam jednu

 stvar, a to je da osnivač modernih Olimpijskih Igara Pjer Kuberten

 bio rasista, što mi je užasno žalosno.

 
 Preporučujem dokumentarac osobama koje nisu opterećene 

 teorijama zavere (u njemu nema ni z od zavere) i vole ljude koje

 se zalažu za ljudskost na polju sporta i života.

 Ocena 10

Нема коментара:

Постави коментар