среда, 21. јун 2017.

Mađarice uz dvojku+ ubedljive Ruskinje do finala



 četvrtfinale Italija vs Mađarska

 Bilo je tu i tamo podjednake snage, a ipak Mađarice su taktički bile

 mnogo bolje i drago mi što u ovom meču nije bilo produžetaka.

 Rezultat 18:16 za Mađarsku.


 Prvo polufinale Rusija vs Holandija

 Moram vam priznati, navijala sam za Holađanke. Ruskinje

 napraviše dva žešća faula koja nisu bila dosuđena (to stvarno ne

 razumem), a kako je protekla igra, tako su Holađanke sve lošije

 igrale (na moju veliku žalost). Ruskinje su zmajski, veoma

 agresivno i ubedljivo pobedile sa 21:9.



 Drugo polufinale Ukrajina vs Mađarska

 Ovo polufinale mi malo bilo dosadno za gledanje i bila sam

 ubeđena da će Ukrajinke pobediti i gledati Sovjetsko finale (mislim

 na Rusiju i Ukrajinu). Bili su produžeci, a Mađarice glatko dale

 dvojku, za koju su sudije dugo većale (to nije bilo potrebe).

 Dobro se setili da tu dvojku priznaju, a Mađarice pobediše sa

 15:13.

Нема коментара:

Постави коментар